دانلود بازی زمان قتل عام Time Carnage

Time Carnage PC-PLAZA


Time Carnage یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، تیراندازی و به صورت دید اول شخص است که توسط شرکت Wales Interactive توسعه یافته و به وسیله همین شرکت در سپتامبر 2018 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است.

بازی Time Carnage یک اثر اکشن هیجان انگیز است که قرار است در دنیای ماقبل تاریخ به نابود کردن دایناسورها بپردازید. بازی شما را به صورت دیوانه وار، در دنیای خودش غرق می کند و می توانید از سیستم اکشن و ناب بازی استفاده کنید. هیولاها، ربات ها و زامبی ها تمامی دشمنان شما هستند و از سیستم خاص نبرد نیز استفاده می کنند.

شما باید زرادخانه های خود را ارتقا دهید و تمامی سلاح های خود را برای تاثیرگذاری بیشتر، مرتبا آپگرید کنید. باید اسلحه های خود را عاقلانه انتخاب کنید و بتوانید در جهان بازی، پیشروی کنید. جهان ایده آل بازی، از محیط های برفی و بارانی تشکیل می شود و حس جذابی را القا می کند. مزیت بازی به صورت عادلانه پخش شده است و شاهد چالش در تمامی عناصر بازی هستیم.شما می توانید بازی FIFA 19 DEMO را نیز دریافت کنید.


oxogame | دانلود بازی , اخبار بازی بازی ,carnage ,time ,تمامی ,صورت ,سیستم ,time carnage ,دانلود بازی ,بازی زمان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سازه سقف آخرین خبر های روز سینمای جهان تخفیف ویژه بهترین سایت پرسش مهر 19 نرم افزار چاپ چک صنوبر چگونه سونوگرافي انجام دهيم gamersm جدیدترین خبر ها